fredag 5 december 2008

Skämskudde!

Allvarlit talat, förra fredagen grät jag lite blod när Kevin sjöng Michale Jackson och tog sig is krevet. det var liksom lite över gränsen för mig. Den killen gör redan allt för många Michael-moves, det behövs inte ett tillfälle att plocka fram mer av det.
Däremot ska det bli lite spännande att se Robin göra Black or White.

Det känns som om Alice verkligen kan rocka en Robyn-låt, men det var sannerligen ett tråkigt val. Avril-låten känns bara lite... mjaeh. Ja, den är säkert en utmaning för henne. Jag råkar bara hata den av hela mitt svarta lilla stenhjärta. Det hör väl mycket ihop med mian generella antipatier mot Avril. If something truly killed punk, it was Avril Lavigne.

Jag längtar dock hett efter att se Kevin rappa! Det kommer att bli en sådan jävla treat.

Hur det än går så hoppas jag Alice går till final i Globen. God damn, hon har förtjänat det.

Inga kommentarer: